czwartek, 14 maja 2015

Niedoczytanie


Dzisiaj ogłoszono nominacje do tegorocznej nagrody Nike. Wstyd się przyznać, ale spośród 20 nominowanych tytułów, przeczytałem tylko dwie (Szum i Sońka), a dwie próbowałem (Księgi Jakubowe i Wschód). Znacznie więcej jednak znajduje się na mojej liście zatytułowanej Do Przeczytania. Niestety ostatnimi czasy cierpię na chroniczny brak czasu, a ten czas który mi pozostaje, pomijając sen i inne czynności, kradnie mi...... czytanie. Czytanie dla portalu dobre książki i magazynu Modny Kraków, co też ma wpływ na rzadsze wpisy na blogu. Czuję się niedoczytany. Ktoś ma pomysł na to by rozciągnąć swoją dobę tak, aby dało się przeczytać minimum jedną książkę tygodniowo?

2 komentarze:

  1. Mój wynik chyba jeszcze gorszy, gdyż na moim koncie tylko "Sońka"... Na półce, jednak czekają "Księgi Jakubowe", a na czytniku "Wschód" Stasiuka. W wakacyjnych planach "Szum" oraz "Drach". Jak z resztą, to się jeszcze okaże :)

    OdpowiedzUsuń

SpisBlog
katalog blogów
zBLOGowani.pl